1 augusti 2011

EFTERLÄNGTAT MÖTE.....

Ny vecka och min sista semestervecka och hittils har vädret visat sig från sin bästa sida.
Vi är hemma en runda efter en vecka i Halmstad med mina föräldrar, jag och Mikael passade på att göra en liten utflykt i fredags.
Vi började med att äta lunch på Bohemian Hapserie i Ängleholm, som alltid fanns det en massa fint att lägga ögonen på.
Sedan bar det av ner till Harlösa och träffa Guá, så härligt roligt att äntligen få träffa henne.
Jag och Goá har jobbat ihop men har inte setts på ca 7 år, så det kändes extra roligt och desstutom få besöka hennes underbart vackra butik.
Så mycket kreativitet och inspiration från ett fantastiskt ställe.
Med mig hem kom den här härligt stora gamla skålen, jag har letat efter sådana och har inte lyckats hitta några.
Men nu äntligen äger jag en.
Dessutom har tallrikshyllorna kommit upp i köket.

Tack än en gång för alla söta kommentaret jag läser vart enda en...

Kram
Sandra

13 kommentarer :

  1. Äntligen Sandra........
    Nu kan jag tro att du är full av inspiration. Visst är det för underbart hos Gúa?!?!
    Det är som om man skulle kunna flytta in på stört där i garaget *ler stort*

    Jösses vilken loppisrunda vi gjorde i lördags. Håller på och nyper mig i armen än för jag hittade masor av saker som gör mig så där glad. Nästan så jag kände lite att jag kanske, kanske fått en liten "Sandra-loppis-gen" jag också. Hi hi

    Ha det riktigt bra!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag var inne hos Nina för några veckor sedan, jisses så fina saker hon hade (men dyrt)!
    Har bara träffat Guá en gång, nästan så jag känner för att åka till hennes butik..
    Behöver en massa input, känns som jag bara har klor i huvudet just nu.

    Ha det gott o kram!

    SvaraRadera
  3. Kul för dig att åter få träffa Gúa och jag förstår dig, för hon är underbart sprudlande;) Christina

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig tripp ni verkar ha haft - både besöket hos Nina Hartman och Gúa! Så inspirerande!
    Ha en fin vecka!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. En underbar skål..mycket användbar :) Måste nu kolla in hos din väns butik. Alltid kul att träffas efter många år. Ha det gått i solen. Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Hej Sandra.
    Låter som du har en superhärlig semester:)Tänk att få besöka både Ninas och Gúas butik.
    Ha en fin dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Vilken fantastisk blogg du har! Verkligen full med inspiration och ögongodis. Kommer att kika in ofta!/Karro

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig tur ni gjort. Ninas butik är fin och Guas helt underbar tycker jag med massor av fina saker överallt, sen är hon världens goaste också ju :-)
    Älskar dina små skålar på tallrikshyllan med guldkant på, såååå fina!!!

    Kram till dig //Paula

    SvaraRadera
  9. Jättevacker skål.....vilken lycka att få hälsa på i hennes affär ;)) Tallrikshyllan blev super den med!
    kram kram

    SvaraRadera
  10. Ja visst är det fint hos Gúa, måste ta mig en tur till till hennes fina butik. Ha en riktigt skön sista semestervecka //Marie

    SvaraRadera
  11. Så fint det är med tallrikshyllor. Jag har också en - en av mina käraste ägodelar tror jag... Så kul att ändra om i dem...

    Gúa verkar ha en jättefin butik.. Massor av finfina grejjer!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  12. Åhhh vad avis jag blir nu.... dit måste jag oxå på en liten titt. Kram J

    SvaraRadera
  13. Hej min vän!

    Vad kul att du varit och hälsat på i Guas butik, den lär vara fantastisk ju :)

    vi måste ses nån dag, massa kramar!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra