21 maj 2015

GLASVERANDA

Har en önskan om att det kan bli lite värmare ute så att man kan börja använda vår glasveranda, visst när solen skiner är det skönt att sitta där ute och speciellt om det blåser kalla vindar.
Men dessa regniga iskall dagar som har varit då är det inte skönt alls.
Men det är till 99 % klart det enda som saknas är några kuddar, men först måste jag hitta ett grönt tyg.
Ska till Skroten i Kinna i nästa vecka så håller tummarna att fynda något där.
Temat för i år är att ta upp det gröna som jag för några år sedan målade golvet i. 
 
Har målat 4 st pinnstolar med pensel, verkligen terapi arbete.
Den gamla dörren var inspirationen till det gröna golvet, fast i bilden blev den väldigt blek.
Den har mer liv i sig i verkligheten.
 
Nu ser jag framemot att få se alla växter som jag har planterat om få nytt liv och ta sig rejält.

Önskar Er en fin Fredag och en skön Helg!
Kram
Sandra

5 kommentarer :

  1. jag vill med se mina växter grönska men mina fingrar verkar inte så "gröna" tyvärr...ler...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt med grönt.....härlig nyans du målat med ;))
    Här sitter jag nu och väntar på att kunderna skall komma till min loppis ;))
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  3. Jättecharmigt och grönt-skönt. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Så kul och fint med det gröna, golvet är ju underbart. Vilket jobb!
    Där kan du njuta långt in på hösten!
    Allt gott till dig!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra